MC RzA

Welcome/Mir Se Vini !
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Tekste Kenges Anglisht

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
MC RzA
Admin


Posts : 181
Join date : 2009-10-27

PostSubject: Tekste Kenges Anglisht   Wed Oct 28, 2009 6:37 am

Goodies


[Ciara]
My Goodies, My Goodies, My Goodies
Not my goodies!

[Verse 1: Petey Pablo]
I got a sick reputation for handling broads
All I need is me a few seconds or more.
And it's a wrap
Tell Valet to bring my Lac
And I ain't coming back
So you can put a car right there.
I'm the truth
And ain't got nothin' to prove.
An you can ask anybody
Cuz they seen me do it.
Barricades, I run right through 'em
I'm used to 'em.
Throw all the dirt you want it's no use.
You still won't have a pinup in a fabulous room
On her back pickin' out baskets of fruit.
(I you boo)
Yeah freaky Petey you too.
Ha Ha
You know how I do..

[Hook: Ciara]
You may look at me and think that I'm
Just a young girl
But I'm not just a young girl.
Baby this is what I'm lookin' for:
Sexy, independent,
Down to spend it type that's gettin' his dough
I'm not being too dramatic that's the way I gotta have it.

[Chorus: Ciara]
I bet you want the goodies.
Bet you thought about it.
Got you all hot and bothered.
Mad cause I talk around it.
Looking for the goodies
Keep on lookin' cuz they stay in the jar
Oh-oh Oh-oh Oh-oh Oh-oh

[Verse 2: Ciara]
Just because you drive a Benz
I'm not going home with you.
You won't get no nookie or the cookies
I'm no rookie.
If you ain't
Sexy, independent
I ain't wit' it so you already know.
I'm not being too dramatic that's the way I gotta have it
You may talk slick
Tryna hit
But I'm not dumb
I'm not being too dramatic it's just how I gotta have it

[Chorus]

[Verse 3: Petey Pablo]
So damn hot but so young.
Still got milk on ya tongue
Slow down lil one
And you ain't got it all
Hey shawty
You think you bad but you ain't bad
I'll show you what bad is.
Bad is when you capable of beatin' the baddest.
I been workin' at it ever since i came to this planet
And I ain't quite there yet but I'm gettin' better at it.
Matter of fact,
Lemme tell it to you one mo' again
All I got to do is tell a girl who I am (Petey!)
Ain't naa chick in here dat I can't have
Bada boom bada bam ba bam!

[Verse 4: Ciara]
You're insinuating that I'm hot
But these goodies boy are not
Just for any of the many men that's tryna get on top.
No you can't call me later
And I don't want your number.
I'm not changin' stories
Just respect the play I'm callin'.

[Chorus (2X)]
Uh...Yeah...Uh...Yeah Uh Uh Uh

---------- Postimi u shtua në 07:20 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:19 PM ----------

"1, 2 Step"
(feat. Missy Elliott)






[Intro]
Ladies and gentlemen (Ladies and gentlemen)
This is a Jazze Phizal (Jazze Phizal) productshizzle,
Missy (Missy),
The princess is here,
(She's here) Ciara, This beat is

[Verse 1]
Automatic supersonic hypnotic funky fresh,
Work my body so melodic,
This beat flows right through my chest,
Everybody ma and pappi came to party,
Grab somebody, work your body, work your body,
Let me see you 1,2 step

[Hook]
Rock it, don't stop it,
Everybody get on the floor,
Wake the party up,
We about to get it on,
(Let me see ya'll)
1,2 step,
(I it when ya'll)
1,2 step
(Everybody)
1,2 step,
We about to get it on,
This beat is

[Verse 2]
Outrageous so contagious make you crave it,
(Jazze made it),
So retarded, top charted,
Ever since the day I started,
Strut my stuff,
And yes I flaunt it,
Goodies make the boys jump on it
(Jump on it),
No I can't control myself,
Now let me do my 1,2 step

[Hook]

(We goin'to step it like this. Oooohwee)

[Bridge]
It don't matter to me,
We can dance slow
(Ladies and gentlemen),
Whichever way the beats drop,
Our bodies will go
(I like this ah),
So swing it over here,
Mr. DJ,
(Hey,Hey),
And we will, we will rock you up
It don't matter to me,
We can dance slow
(Dance slow yeah),
Whichever way the beats drop,
Our bodies will go,
So swing it over here,
Mr. DJ,
(Ladies and gentlemen),
And we will, we will rock you,
Lets shake

[Missy]
I shake it like jello,
And make the boys say hello,
Cause they know im rockin' the beat
(Rocking the beat),
I know you heard about a lot of great MC's,
But they ain't got nothing on me (nothing on me),
Because im 5 foot 2,
I wanna dance with you,
And im sophisticated fun,
I eat filet mignon,
And I'm nice and young,
Best believe im number one
(Whoa)

[Hook 2x]

This is for the hearing impaired,
A Jazze Pha production, (oooohweee), (oooohwee)

---------- Postimi u shtua në 07:20 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:20 PM ----------

Thug Style



You changed the game
I like your thug style

Hey you its me turn the music down
So you can hear my invitation
La la la.. la la-la la-la la la la la
Now what I want u to do is come through the crib right now
Without hesitation
La la la.. la la-la la-la la la la la

So dont ask me what I want
Cuz I want u to hurry up
And get over here to see me
Act just like u need me
Hurry hurry hurry
Got ten minutes

[Bridge:]
Tick tock
Where u at
Looking at my clock its about that time
Knock knock
There u is
I've been waiting on u for a long long time
Baby don't stop stop
I don't mind if u make me hot hot
Cuz imma keep your on lock lock
Lock ooh ohh yeah

[Chorus:]
U changed the game
I like your thug style
When im around u
U always make me smile
Make me so excited
Come on don't deny me
Oohh let's take our time
Oohh lets do it right
U changed the game I like your thug style

Now my parents are gone
I know you can't believe its me who needed to see u
La la la.. la la-la la-la la la' la la
Nobodys home we can kick it all night
I no that u don't have a curfew
La la la.. la la-la la-la la la' la la
Now don't move too fast
But don't move too slow
Baby catch the rhythm that im giving u
Ooh I the rhythm
I'm feelin u

[Repeat bridge + chorus]

The thug in you
that's got me wantin u like I do
Baby now I cant wait for your
I anticipate ooh
Baby just tell your friends that you wont be with them tonight
Baby its u and me so put your hands up and feel this ooh

---------- Postimi u shtua në 07:20 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:20 PM ----------

"If There's Love"

Where you been hidin'?
I'm believing
You give me life
Life my dear
You give me strength to beat the odds
And overcome my fears
You make me feel like I belong under the sun
You never grow old
Because you're forever young

[chorus:]
If there's ...
I just want to have somethin' to do with it
I just wanna feel yours
[repeat chorus]

When I'm alone you make me feel at home
If I give enough of you
To a higher place we'll go
You make me feel like I belong under the sun
You'll never grow old
Because you're forever young
And you know that you got my tomorrow baby
Today and yesterday
Believe that you've got my tomorrow baby
I'll hold you close as far as I can see

[chorus]

---------- Postimi u shtua në 07:21 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:20 PM ----------

"Mistaken I.D."

There's this lady around my way
Who sees me like every other day
Who swears and screams a name
She says "Randy where you been?
I remember you were my best friend
Me and you was in it till the end
You was like a son to me back then
You were the son that I never had
I've been huntin' you down man
I'll let you know about my foolproof plan
We can get a crew like we once had
And run from town to town
We'll never ever be found
Say Randy how's that sound?
When I was down
You were always around, I'm so glad
That I finally found you"

[chorus:]
Mistaken me
It seems like you've mistaken me
See you've mistaken me
It seems like you've mistaken me, taken me

Say lady if I seem a way
If my enthusiasm ain't the same
It's just that Randy ain't my name
But I tell you this most every day
There's nothing I can say
To change the way
You're thinking about me
Try but you refuse to hear
Even when I'm walking with my lady
You say "How you doing baby
I like your new girlfriend
You've always attracted them princesses"
I wish I could pretend
I pray you find your friend
And all she said in the end
Is "Randy where you been?"

[chorus]
[repeat verse 1]

---------- Postimi u shtua në 07:21 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:21 PM ----------

200,000 (In Counterfeit 50 Dollar Bills)"

One day he's a Greek
One day he's Italian
He's 42 years old
He's George from Baltimore
He's a hustler
Making money on the street every day
What he does with his dough
Is a mystery
It's a shame Petey Reds thinks he's gamblin'
Everybody knows George is gettin' high
But he'll swear on his mother's grave
That he spends all his dough
On the horses at the Pimlico
Hit 'em for 700 last night
Now he's got his hand out
Somethin' ain't right
You can call it profit
You can call it lost
If he gets that train back to Baltimore

[chorus:]
200,000 in counterfeit 50 dollar bills
[repeat]

George can turn a ten to a grand real quick
To spend on his medicine
He ain't gettin' sick
His doc's gotta Benz
A white girlfriend
Now the state's gotta Benz
The country's got a Benz 'cause
She could turn the lights out
Over at the White House
Still George has got to get his
Looking for a pocket for his 50 dollar bills
Looking for a thruway to his thrills
On the train ride back to Baltimore

[chorus]
[repeat]

---------- Postimi u shtua në 07:22 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:21 PM ----------

"Hands Of The Saints"

It all began with this lady
Who wanted a photograph
And a woman who wanted some change
So she could get some bread
She had a scarf on her head
She didn't want to rouse her pigeon friends
And it wasn't too long before her audience danced
The lady said "rise"
She said "rise"

[chorus:]
When the lady came
Her audience sang
The hands of the saint are feeling us today
Oh yeah
[repeat]

Say brother if you wait
For the bath in the spring
We could shine
Yeah we could shine
Say sister if you wait for the bath in the spring
Yeah...we can shine
We can shine
Yeah we can shine

[chorus]

---------- Postimi u shtua në 07:23 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:22 PM ----------

Comin' Back"

He was down on his luck
Put his bag in the back of his black Cadillac Coupe DeVille
He had a meeting at the crossroad
But he didn't know that his soul was about to get killed

You can leave me lonely,
You can take my riches,
You can take my life, but my soul been saved.

He felt the cut of a sword, but the pen's mightier
Then he spread his wings and he flew away, Yeah Yeah.
If anything... is happening... I'm comin' back
I'm comin' back

For your ass, mother ****in' fast is,
How you be running in the day.
Now you're gonna feel how,
how it feels to be running when you can't get away

You can leave me lonely,
You can take my riches,
You can take my life, but my soul been saved.

He felt the cut of a sword, but the pen's mightier
Then he spread his wings and he flew away, yeah, yeah
If anything... is happening...I'm comin' back
I'm comin' back
If anything... is happening...I'm comin' back

I'm comin' back
I'm comin' back
I'm comin' back

I'm comin' back (yeah)
I'm comin' back
I'm comin' back
I'm comin' back (yeah)

Well he was down on his luck
Put his bag in the back of his black Cadillac Coupe DeVille
He had a meeting at the crossroad
But he didn't know that his soul was about to get killed

You can leave me lonely,
You can take my riches,
You can take my life, but my soul been saved.

He felt the cut of the sword, but the pen's mightier
Then he spread his wings and he flew away, yeah, yeah.
If anything... is happening...I'm comin' back
I'm comin' back
If anything... is happening...I'm comin' back
I'm comin' back

I'm comin' back (yeah)
I'm comin' back
I'm comin' back (yeah)

I'm comin' back
I'm comin' back
I'm comin' back (yeah)

I'm comin' back... I'm comin' back to stay
I'm comin' back... I'm comin' back to stay
I'm comin' back... I'm comin' back to stay
I'm comin' back... I'm comin' back to stay

I'm comin' back... I'm comin' back to stay
I'm comin' back... I'm comin' back to stay
I'm comin' back... I'm comin' back to stay
I'm comin' back... I'm comin' back to stay

---------- Postimi u shtua në 07:23 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:23 PM ----------

"Appetite (For Lightin' Dynamite)"

Everybody knows when he's coming to town
They're locking the doors
And they don't make a sound
People want him dead but he won't die yet
First he's got to live
With the things that he did
People want him leaving
But he isn't leaving soon
He gets him some smokes
And some hoes
And a hotel room
Then you best duck when he's through
He's clinching his fists
And he's looking for you

'Cause Darren's got an appetite
For lightin' dynamite
And letting it
Blow up in his hands
[repeat]

Ava's got a Frank Sinatra tune
Ava's got the sun
And the wind
And the moon
Ava's got a lawyer
And a baller
And a full-foot taller
And a bullfighter from Spain too
But I guess you could never forget
The way she moves
She removes your stress
"You ain't got a clue 'bout nothing like this"
That's what she says
And she means what she says

See Ava's got an appetite
For lightin' dynamite
And letting it blow up in her hand
[repeat]

---------- Postimi u shtua në 07:24 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:23 PM ----------

"Mandy"

Hey ya hey hey hey ya hey hey…..
She said everything you’ve learned yeah you’ve been told
How can I get you to forget for awhile
She’s at my door won’t leave me alone

And she says that she’ll make my pain go by
But I know about Mandy cause Mandy you never forget
If she was a blond I’d tell her go home
But Mandy’s a brunette

And she got noting left to wear
She’ll get your heart forget your heart she’ll get your heart again
And she got nothing left to wear
She’ll get your heart forget your heart she’ll get your heart again yeah my friend

Hey ya hey hey hey ya hey hey…..
She said everything you’ve earned yeah you’ve rolled
I’ll double it up if you give me a try
She’s at my door won’t leave me alone

And she said that she’ll make my pain fly by
Twine the slot machine of the century part Vietnamese and Hindi
She’ll set you free like the enemy retreat
In the back of a black Cadillac limozine

Well she’s got nothing left to wear
She’ll get your heart forget your heart she’ll get your heart again
And she’s got nothing left to wear
She’ll get your heart forget your heart she’ll get your heart again yeah my friend

Hey ya hey hey hey ya hey hey…..
Well she’s got nothing left to wear
She’ll get your heart forget your heart she’ll get your heart again
And she’s got nothing left to wear
She’ll get your heart forget your heart she’ll get your heart again

---------- Postimi u shtua në 07:24 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:24 PM ----------

Nite Becomes Day"

Things have been getting real heavy these days
The media the system
the people chasing pay
Somebody's got a rifle he won't turn the other cheek
Now its his turn

Things have been getting real hectic these days
An eye for an eye
A spade is a spade
They're shooting him down and he's running away
That was their turn

I believe in
The same thing that makes the night become day
Tide and the water
Sons and the daughters
Can't hide it can't fight it
Love
I'm a say it again

It's the same thing that makes the moonlight
Meet up with the sunlight
Can't fight it can't buy it
Love... I'm a say it again

When cut deep the same blood we bleed
We're not immune to addiction or disease
Got violent deaths in our family trees
Now it's our turn

Things have been seeming real ready these days
From the North to the South to the East to the West
Happiness will you put it to your chest
When it's your turn

---------- Postimi u shtua në 07:24 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:24 PM ----------

"My Way Home"

Sometimes I miss a step
I stumble here and there
I'm findin' my way home
If I'm lost then I'll admit
Sometimes i plain forget
I'm findin' my way home
You can try and stand in my way
You can say what you're gonna say
But I'm finding my way home

---------- Postimi u shtua në 07:24 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:24 PM ----------

"My Way Home"

Sometimes I miss a step
I stumble here and there
I'm findin' my way home
If I'm lost then I'll admit
Sometimes i plain forget
I'm findin' my way home
You can try and stand in my way
You can say what you're gonna say
But I'm finding my way home

---------- Postimi u shtua në 07:25 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:24 PM ----------

"Pablo Picasso"

The woman that I
Is forty feet tall
She's a movie star
She's all in the papers
And everywhere i go
People hand me quarters
And they pat me on the back
They treat me like im famous
I'll never leave her side
'Cause today can be dangerous
And when the night arrives
The light hit her features
And the cars drive by
Just so they could see her
And she never bats an eye
When someone takes her picture

Mr.Officer if you've come to take her
Then that means one of us
Gonna end up in a stretcher
Gonna end up in the papers, going end up in the papers, yeah

If i had a pistol
I'd brandish it and wave it
She's the only one alive that knows that I'm not crazy
She's gonna testify on my behalf
Down at the Navy
So I can get some peace
And provide for my babies
I got a stick and a bottle
I'll pretend I got a razor
Helicopters and cameras all shottin' for the station
They say that a wild man defending his lady
But for some odd reason they keep calling you a painting

---------- Postimi u shtua në 07:25 PM ---------- Postimi i më parshëm ka qënë në 07:25 PM ----------

"Penitentiary"

Well I'm waiting on the day
When the people walk free to see
When the penitentiary is on fire
When there's no need
To bleed
For your mother or your brother
Or the one that bomes before you whoa
Well I'm waiting on a time when people walk free to see
From the penitentiary in our mind
When there's no need to bleed
For your father
Or your son
Or the one that you've become
When the penitentiary is on fire
When the penitentiary is on fire

I'm waiting on the day
When the people walk free to see
When the penitentiary is on fire
there's no need
To bleed
For your father or your son
Or the one that you've become and a
I'm waiting on a time when people walk
free to see
when the penitentiary in our mind
there's no need to bleed
For your mother
Or your brother
or the one that come before ya yea

When the penitentiary is on fire
When the penitentiary is on fire
When the penitentiary is on fire
When the penitentiary is on fire
Back to top Go down
View user profile http://mc-rza.forumotion.com
 
Tekste Kenges Anglisht
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MC RzA :: Bisedë e Lirë-
Jump to: